Píše sa rok 2012 a manželia Ramachovci sa rozhodli dať dohromady svoje odborné znalosti a skúsenosti, ktoré vložili do jedinečnej podnikateľskej myšlienky – franchisového konceptu v odbore bezpečnosť práce a požiarna ochrana. Tým položili základy pre vznik franšízovej siete EXTÉRIA MARKET, ktorá svojou špecializáciou nemala na trhu konkurenciu.

Nápad vytvoriť franchisový koncept, ktorý bude podnikateľom poskytovať kompletné služby v oblasti BOZP a PO sa spočiatku zdal neuveriteľný aj samotnému zakladateľovi franchisingu. Zdanlivá nereálnosť nápadu však jeho tvorcom poskytla jedinečnú príležitosť vstúpiť na trh s unikátnou ponukou, ktorá v Česku nemala konkurenciu.

Jedinečnosť bola divokou kartou, na ktorú EXTÉRIA stavila

Prečo platiť za príliš drahé služby bezpečnostných technikov, ktorí si svoju cenu stanovujú podľa počtu zamestnancov? Veď školenie v oblasti BOZP a PO má vo firme na starosť jeden školiteľ, ktorý prednáša v jednej miestnosti, v jeden určitý čas. Presne s touto myšlienkou sa už nejaký čas pohrávali manželia Ramachovi. Veľmi dobre si totiž uvedomovali, že nie je dôvod naceňovať bezpečnostné služby podľa počtu účastníkov na školení, keď je možné vykonať všetko jednoducho a zároveň kompletne. Rozhodli sa preto vytvoriť súhrnné balíčky pre malé a stredné firmy, školy a zdravotnícke zariadenia. Tie podnikateľom poskytujú všetku bezpečnostnú podporu v ich podnikaní. Navyše v spojení s povinnosťou mať každoročne splnenú bezpečnostnú previerku a školenie zamestnancov tým vytvorili základ pre unikátny podnikateľský nápad, na ktorom stojí podstata spoločnosti EXTÉRIA.

Ten vie to a ten zas toto

Ďalšia nesporná výhoda vo franchisovom koncepte EXTÉRIA MARKET spočíva v tom, že odborná časť je oddelená od tej obchodnej. V praxi to potom vyzerá tak, že balíček BOZP a PO neponúka priamo technik, ktorý má vyštudovanú bezpečnosť práce. Služby v oblasti BOZP a PO poskytuje priamo obchodník, ktorého obchod baví a ktorý si dokáže vytvoriť s klientom vzťah založený na dôvere, vďaka čomu následne uzavrie obchodnú zmluvu. Technická podpora je potom zaistená na centrále spoločnosti a uspokojuje všetky špecifické požiadavky a priania klientov. Postará sa o všetku odbornú činnosť, dokáže vyhľadať riziká, preškolí zamestnancov v danom odbore a spracuje dokumentáciu. Rovnako operátorky call centra hrajú vo firme nemenej dôležitú úlohu. Ich skúsenosti s profesionálnym navolávaním stretnutí u klienta sú pre správne fungovanie firmy úplne nepostrádateľné.

Vo dvojici sa to lepšie tiahne        

Najväčší benefit na tomto franchisovom podnikaní vidia manželia Ramachovi v tom, že do toho šli spoločne. Vďaka tomu sú jeden druhému oporou, vzájomne si zdieľajú svoje skúsenosti a ako firma tak neustále rastú. „Dôležité je hneď na štarte povedať si s kým pôjdete do podnikania a preveriť si tých ľudí“, hovorí konateľ spoločnosti EXTÉRIA, Miloslav Ramach.

Je všeobecne známe, že franchising sa často berie aj ako rodinný biznis, na ktorom sa podieľajú všetci jeho členovia. Spoločne tak budujú vlastnú značku a rozširujú jej know-how do všetkých kútov sveta.

Viac sa dozviete vo videu, ktoré rozpráva príbeh úspešného franchisového konceptu EXTÉRIA MARKET.

Chcete byť aj vy súčasťou úspešnej a stabilnej značky na trhu, baví vás obchod a radi pracujete s ľuďmi?

Pridajte sa k franšízovej sieti EXTÉRIA MARKET. Kontaktujte Ing. Luciu Šimíkovú na tel. čísle +420 702 036 721 alebo vyplňte nižšie uvedený kontaktný formulár.

Prečítajte si ďalšie zaujímavosti o franšízovej sieti EXTÉRIA MARKET:

Všetky články

Chcete mít svůj EXTÉRIA MARKET ve vašem městě?Zanechte nám kontakt, nebo zavolejte: 602 232 532