
Kvôli opäť zosilňujúcej pandémii neprebehlo tentoraz plánované školenie obchodných manažérov a franšízantov štandardne v hoteli Bobycentrum v Brne, ale na centrále spoločnosti EXTÉRIA v Ostrave. Tá si milú povinnosť preškoliť zručnosti obchodníkov a franšízantov vzala s radosťou na starosť.
Tentokrát sa na workshope zúčastnili iba obchodní manažéri a franšízanti z Česka, konkrétne z Moravskosliezskeho kraja. Na ostravskú centrálu to teda mali kúsok.
Vďaka osobným skúsenostiam, ale aj odborným znalostiam školiteľa, obchodní manažéri a franšízanti získali cenné odporúčania, ako s klientom v teréne efektívne komunikovať. Novo získané znalosti si následne vyskúšali rovno v praxi pri simulovanej schôdzke s klientom. Ihneď potom dostali spätnú väzbu na svoj prejav. Dozvedeli sa, v čom robia najčastejšie chyby, na čom by mali ešte zapracovať a čo im naopak ide a na čo by sa mali zamerať.
Na záver školenia nechýbala ani motivačná časť, v ktorej boli obchodníkom predstavené odmeny za ich dobre odvedenú prácu. Tie predstavujú napríklad súťaž o používanie firemného auta na celý mesiac zadarmo, alebo tankovacie karty v rôznych hodnotách.
Spoločnosť EXTÉRIA si totiž dobre uvedomuje, že kľúčom k spokojnému zákazníkovi je spokojný zamestnanec. Snažia sa preto investovať nielen do svojho dobrého mena, ale aj do rozvoja svojich zamestnancov, ktorí sa na dobrej povesti firmy výrazne podieľajú.